top of page

Циклова комісія
природничо-наукових дисциплін

     До складу ЦК природничо-наукових дисциплін входить 14 штатних викладачів, 9 з яких мають вищу кваліфікаційну категорію (Бугайова В.А., Беляєва Л.М., Марусенко О.І., Івахненко І.М., Овдієнко В.І., Ільєнко О.В., Гончар М.М., Микитуха С.М., Сухалькова М.І.); 4 – першу кваліфікаційну категорію (Пивовар М.А., Годяєв Д.В., Галич В.В. та Бардакова С.М.); 1 викладач – другу кваліфікаційну категорію (Чернишова Н.М.). 3 викладачі мають педагогічне звання «викладач-методист».

   Викладачі циклової комісії вивчають і впроваджують передовий педагогічний досвід, впроваджують інноваційні технології, які сприяють підвищенню якості знань здобувачів фахової передвищої освіти. Цикловою комісією проводяться місячники, відкриті заходи, науково-практичні конференції, «круглі столи», конкурси, зустрічі з фахівцями практичної медицини. Активними учасниками цих заходів є студенти. Студенти також залучаються до участі в навчально-дослідницькій роботі, до роботи в гуртках. Все це сприяє розвитку творчого потенціалу студентів, підвищенню якості знань. Викладачі постійно працюють над підвищенням науково-теоретичного та методичного рівня викладання предметів, посилюється увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку його ефективних форм і методів.

 Методичну майстерність викладачі циклової комісії підвищують шляхом проходження курсів підвищення кваліфікації, участі у роботі циклової комісії, науково – методичних та психолого–педагогічних семінарах, тренінгах, всеукраїнських наукових конференціях, шляхом самоосвіти.

Цикловою комісією ведеться робота з педагогічними працівниками щодо підвищення методичного та фахового рівня. Викладачі беруть участь у роботі школи викладачів-початківців, професійної майстерності, обласних семінарах для викладачів різних дисциплін, «круглих столах», проводять відкриті заняття, засіданнях ОМО при Раді директорів ЗФПО Чернігівської області. Велика увага приділяється підвищенню кваліфікації викладачів.

У наявності перспективне планування підвищення кваліфікації терміном на 5 років та планування курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників на поточний навчальний рік. Підвищення кваліфікації викладачів за останні 5 років виконувалось у повному обсязі.

    Викладачі активно використовують сучасні платформи для освітнього процесу, інформаційні технології, підвищуть рівень фахових та інших компетентностей, а саме: цифрових, інклюзивних, з освіти дорослих, андрагогіки, аналітичних, методичних, соціальних, здоров’язбережувальних, управлінських, мовленнєвих та ін.. Багато викладачів пройшли курси та опанували дистанційні технології організації ОП. Запроваджено наставництво в роботі з молодими викладачами.

У поточному році були проведені заходи:

  1. Міждисциплінарна конференція «Антропогенні чинники, їх вплив на життя людини»;

  2. Конференція на тему: «Рак – не вирок, вирок – ставлення до нього»;

  3. Конференція на тему:  «Інформаційна та кібербезпека учасників освітнього процесу в умовах військового стану»;

  4. Тренінги «Ефективні засоби протидії інформаційно-психологічному тиску в умовах війни»;

  5. Обласний семінар «Міждисциплінарні підходи до викладання природничо-наукових дисциплін»;

  6. 6.Психологічний тренінг для викладачів  коледжу «Профілактика емоційного вигорання»;

  7. Конференція «Безпека освітнього середовища»;

  8. Студентська конференція на тему «Антропогенний вплив на безпеку навколишнього середовища» до Дня охорони праці.

     Конференції та заходи, в яких викладачі коледжу взяли участь:

  1. ІІ Науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми якості, менеджменту і економіки у фармації і охороні здоров’я». Круглий стіл «Інтеграція якості, лідерства та ефективності у менеджменті охорони здоров’я і фармації».

  2. Всеукраїнська науково-практична конференція «Інновації в освіті: проблеми, тенденції та перспективи розвитку».

  3. ІІІ Міжнародна науково-методична конференція «Актуальні проблеми методології вищої та фахової передвищої медичної (фармацевтичної) освіти: сучасні виклики і нові можливості».

  4. ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Модернізація змісту професійної освіти в умовах євроінтеграції України-2023».

  5. Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю студентів, аспірантів і молодих учених «Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання».

  6. Тренінг «Ефективна комунікація та регулювання емоційної напруги в соціальній взаємодії».

  7. Всеукраїнська онлайн-конференція з підвищення кваліфікації «Атестація педагогічних працівників за новим положенням МОН

  8. Вебінар «Можливості Youtube для освіти».

  9. Вебінар «Основи Google Workspace for education».

  10. V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Сучасні досягнення фармацевтичної науки в створенні та стандартизації лікарських засобів і дієтичних добавок, що містять компоненти природного походження".

  11. Всеукраїнський науково-практичний семінар «Проєктна технологія навчання хімії та інших.

   Розвиток творчого потенціалу студентів – це одне з найбільш актуальних завдань, що стоїть перед викладачами циклової комісії. Форми розвитку студентської молоді будуються на основі індивідуалізації і диференціації освітнього процесу. Індивідуально-особистісна основа діяльності дозволяє задовольняти запити конкретних студентів, використовуючи потенціал їх можливостей. Викладачами використовуються  індивідуальне навчання, творчі конкурси, олімпіади, науково-практичні конференції та семінари. Важливою умовою розвитку творчих здібностей є зміст програмного матеріалу, який постійно оновлюється.

  Сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів і робота в гуртках. На базі циклової комісії природничо-наукових дисциплін працюют гуртки «Рефлекс» (анатомічний гурток, керівники Бугайова В.А., Годяєв Д.В.), «Основи психологічних знань» (керівник Івахненко І.М.),   - «Фармаколог» (керівник Бардакова С.І.).

  Щорічно студенти коледжу під керівництвом викладачів ЦК беруть участь у загальноколеджній конференції з НДРС, займають призові місця.

   Здобувачі освіти три роки поспіль займали І місце в обласних змаганнях з безпеки життєдіяльності («Школа безпеки») та відзначені почесними грамотами УПД ГУПП з правил дорожнього руху.

  Студенти беруть участь у Всеукраїнських змаганнях «Олімпіс».

  Викладач Марусенко О.І. підготувала дев’ятьох переможців Всеукраїнської олімпіади з хімії «На урок».

  • Диплом І ступеня – Ніжинець Марія та Новик Вікторія.

  • Диплом ІІ ступеня – Лисенко Валерія, Яцухненко Наталія, Іванищенко Олена, Сокіл Владислав.

  • Диплом ІІІ ступеня – Полулященко Марія, Лещук Тетяна, Кашпур Сніжана.

   26 квітня 2024 року о 13.00 в режимі онлайн Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» спільно з Полтавським НПУ імені В. Г. Короленка на базі кафедри хімії та методики викладання хімії було проведено «Фестиваль учнівських та студентських проєктів з хімії» за напрямом «Ужиткова хімія». Студентка групи 1 Б с/с Павленко Діана (керівник Марусенко О.І.) взяла участь у фестивалі та успішно захистила роботу на тему: "Безпека побутової хімії для людини та природи".

   У розділі «Психолог» працює зворотний зв’язок, є можливість консультування. Розроблено План заходів щодо запобігання булінгу, є можливість звернутися з заявою (вона оприлюднена на сайті). Наявний також Порядок надання і розгляду заяв щодо булінгу.

   Щорічно у коледжі проходять заходи:

   1. Зустрічі-тренінги  в групах нового набору по адаптації «Давайте познайомимося!», «Спілкування – основа життя!»

   2. Тренінги зі студентами, присвячені Міжнародному дню ненасильства, на тему «СТОП – насильству!».

   3. Тренінги до дня психічного здоров’я:  «Як Ви? Профілактика ментального здоров’я».

   4. Опитування здобувачів освіти з метою виявлення емоційного стану здобувачів освіти  у групах нового набору.

   5. Ознаймлення студентів усіх  груп  з матеріалами, які розміщені на платформах  «Ти як?» та з з циклом вебінарів «Стійкість громади» та інші.

  Метою заходів, проведених практичним психологом Іриною Івахненко було:

  • сприяння підвищенню рівня психічної культури учасників освітнього процесу та конструктивної взаємодії між ними; 

  • визначення шляхів і умов збереження психічного здоров’я;

  • ознайомлення з аспектами здоров’я зберігаючої педагогіки та вправами саморегуляції;

  • створення емоційно сприятливої атмосфери;

  • розвиток творчої активності;

  • формування навичок спілкування;

  • формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя.

bottom of page